Medijsko opismenjavanje učenika i učenica ne bi trebalo podrazumevati kao zadatak samo jednog predmeta, već je neophodno inkorporirati ga u sve predmete na kreativne načine – zajednički je stav učesnika i učesnica Festivala Kreativnih veština u organizaciji Biblioteke plus i Novosadske novinarske škole.
Na Festivalu učenici i učenice sa svojim nastavnicima i nastavnicama imali su priliku da predstave video materijale koje su napravili kao rezultat dosadašnje implementacije projekta „Digitalni pogon“. Učenici su na kreativan način vizuelno predstavili školske zadatke iz nemačkog jezika, geografije, književnosti i drugih predmeta. Kroz kreativne radove su nam se predstavile škole: OŠ “Đorđe Natošević”- mentorka Branka Bubanj i OŠ “Tvrđava” – mentorka Dina Dajč Đilas iz Novog Sada, OŠ “Žarko Zrenjanin” – mentorka Milena Vojnović iz Apatina i OŠ “Desanka Maksimović” – mentorka Belma Halilović iz Novog Pazara.
Diskutujući o perspektivama medijske pismenosti u obrazovanju, Maja Zarić iz Ministarstva kulture i informisanja rekla je da se država trudila do sada da termin medijska pismenost uvede u gotovo svaki dokument koji se ovoga tiče i da su u planu dalji koraci izrade medijske strategije, ali i poseban projekat koji će se baviti isključivo kurikulumom.
Dejana Milijić Subić iz Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja kazala je da je namera da se obrazovni sistem pripremi za kritičko mišljenje i da bez pomoći učitelja, nastavnika i profesora projekta nastava će teško moći da se izvede. Ona je još istakla da određen broj nastavnika već sve navedeno uspešno primenjuje, ali je podelila i bojazan o budućem predmetu.